Nolīgstiet personību. Trenējiet prasmes.

 

Personāla vadības darbā daudz laika aizņem personāla lietvedības darbs un administrēšana, taču profesionāla personāla speciālista palīdzība ļaus Jums fokusēties uz personāla motivēšanu un virzīšanu mērķu sasniegšanai. Savlaicīga un precīzi sagatavota personāla lietvedības dokumentācija ir pamats abpusējai uzticībai darba devēja un darbinieka darba tiesiskajās attiecībās.

 

Mūsu personāldaļas komanda palīdzēs Jums:

  • Dokumentācijas izstrādes procesā: izziņas, pilnvaras, rīkojumi, darba līgumi un darba līgumu grozījumi, amata apraksti, darbinieku atbrīvošanas dokumentācija (palīdzība vienošanās, uzteikumu vai aktu sastādīšanā) u. tml.;
  • Personāla lietvedības reģistru un dažādu personāla kustības atskaišu sagatavošanā un kārtošanā;
  • Personāla lietu uzturēšanā un kārtošanā atbilstoši lietu glabāšanas termiņiem saskaņā ar Arhīvu likumu, likumu Par grāmatvedību un uzņēmuma lietu nomenklatūru;
  • Darbinieku, t.sk. darbinieku kustību un izmaiņu reģistrēšanā Valsts ieņēmumu dienesta Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā;
  • Ar konsultācijām personāla jomas regulējošos normatīvajos aktos.

 

Nepieciešamības gadījumā Numeri sniegs palīdzību uzņēmuma lietvedības sistēmas uzlabošanā (sniegsim priekšlikumus personāla rokasgrāmatas, personāla politikas, lietu nomenklatūras, darba kārtības noteikumu, lietvedības instrukcijas, privātuma politikas, trauksmes celšanas iekšējās sistēmas un citu instrukciju izstrādāšanā vai uzlabošanā).